Ghid electrocasnice

Coca-Cola EKOCYCLE

Un superb videoclip publicitar ne prezintă o nouă iniţiativă a companiei Coca-Cola, în colaborare cu artistul will.i.am: EKOCYCLE. Sub motoul „Toate lucrurile bune au un sfârşit, dar orice sfârşit poate fi un nou început” (All good things must end, but an end can be a new start), compania americană intenţionează să colaboreze cu branduri care creează obiecte fabricate, cel puţin parţial, din materiale reciclate.


Lansată pe data de 1 august, cu ocazia olimpiadei de vară de la Londra, campania se află în lucru de ceva timp. Marca EKOCYCLE a fost înregistrată la data de 20 octombrie 2011 de către The Coca-Cola Company din Atlanta. Categoriile vizate de această marcă sunt: produse electronice audio-video şi software, produse din piele, genţi, poşete şi alte accesorii, bijuterii, îmbrăcăminte. Lisa completă detaliată o găsiţi pe www.trademarkia.com

Primul produs sub brandul Ekocycle va fi o pereche de căşti de foarte bună calitate Beats by Dr. Dre, disponibile pe piaţă din toamna lui 2012. Vor urma şi alte produse la începutul lui 2013, împreună cu intensă campanie publicitară online şi nu numai.

Coca-Cola s-a angajat să finanţeze cu minim un milion de dolari marca Ekocycle în următorii 5 ani. Compania a declarat ca va dona partea sa de profit din acordarea licenţelor de marcă Ekocycle pentru a sprijini suplimentar activităţile de reciclare şi pentru organizaţii de implicare a comunităţii.

Iniţiativa este excelentă, dar trebuia să vină acum 50 de ani, iar astăzi trăiam într-o lume mai curată. Cu mai multă responsabilizare timpurie poate am fi evitat crearea unor fenomene ca Marea insulă de gunoaie din Pacific, insulă din a cărei „compoziţie” nu lipsesc nici pet-urile de Coca-Cola.

Campania derulându-se pe parcursul mai multor ani, are şanse să producă efecte pozitive în societate. Să sperăm că inclusiv în cea românească.

Siteul oficial al campaniei va fi la adresa www.EKOCYCLE.com, dar deocamdată nu a fost lansat, făcându-se doar redirectare către pagina de Facebook. Până la lansarea lui, singurele informaţii oficiale disponibile sunt cele din comunicatul de presa.

Surse: www.bookofjoe.com si www.environmentalleader.com